30.1.2016

Kaksi kysymystä

Mitä sinä ajattelet, jos sinä nyt kuolisit, pääsisitkö sinä Taivaaseen vai joutuisitko sinä helvettiin? Kysymys on kieltämättä suora.

Raamatussa sanotaan, että Jeesus Kristus sovitti Golgatan ristillä koko maailman synnit, myös minun syntini (1. Joh.2:2, 2.Kor.5:19). Se oli Jumalan kertakaikkinen teko. Jeesus oli synnitön, tahraton ja virheetön uhrikaritsa. Jeesus kuoli ja hän todella nousi esikoisena kuolleista. Hän istuu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan oikealla puolella Taivaassa. Uskossa Jeesukseen luotan siihen että olen saanut syntini anteeksi (Kol.1:14) ja että olen pelastunut. (Joh.1:12, 3:16, 6:47,51).

 "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä." (Joh.3:16)

Toisena kysymyksenä kysyn, haluaisitko sinä ottaa vastaan Jeesuksen tarjoaman pelastuksen, eli syntyä uudesti ylhäältä ja tulla uskoon?

Suuria kysymyksiä, eikö totta? Sinä voit toki vapaasta tahdostasi avata sydämesi oven Jeesukselle ja pelastua tai olla avaamatta. Joka tapauksessa Jeesus rakastaa sinua.

"Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani." (Ilm.3:20)

Jos tämä pelastusasia vaivaa mieltäsi, niin ota yhteyttä salo.raamattupuhuu@gmail.com