24.10.2015

Kiitos Jeesus












Minä olen syntinen. Tiedän sen kyllä harvinaisen selvästi.
"Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla" (Room.3:23)

Mikä minua kohtaa?
"Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme." (Room.6:23)

Miten tuon käsittämättömän armolahjan voisi tällainen ihminen kuin minä sadaa?
Tekonihan oksettavat minua itseänikin, saati Jumalaa...
"Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme."(Room.5:8)

Onko Kristus kuollut minun edestäni?

"Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi." (2.Kor.5:21)

Mutta miten?

"Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä." (Joh.3:36)

"Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään." (Joh.5:24)

Kyllä minä uskon sinuun Jeesus Kristus! Kiitos, että pelastit minut!